No products in the cart.
Athealia Skincare tidak menolak atau tidak akan dapat memproses pesanan anda jika :-
Sebelum anda membuat pesanan anda, anda boleh melihat kandungan dan jumlah dalam bakul membeli-belah anda. Sebaik sahaja pesanan anda telah berjaya dihantar dan pembayaran diterima bagi pembelian anda, pesanan anda akan “Dihantar ke Pembungkusan” memasuki proses penghantaran segera. Pihak kami menasihatkan anda untuk menyemak kembali dengan teliti dan mengubah suai pesanan anda sebelum penyerahan bayaran. Setelah pesanan anda “PROCESSING” ia telah memasuki proses penghantaran dan tiada perubahan dibuat pada masa hadapan.
Pihak kami komited untuk menyediakan produk yang berkualiti kepada pelanggan kami. Jika anda tidak berpuas hati dengan pembelian atas talian anda, kami akan memberikan anda bayaran balik bagi barangan yang dikembalikan, tertakluk kepada syarat-syarat yang ditetapkan dengan alasan yang kukuh.
Anda boleh meminta bayaran balik dalam tempoh tiga (3) hari bekerja selepas menerima pesanan anda melalui email (cs@athealia.my) dengan butiran invois pesanan anda dan menyediakan gambar sebagai bukti barangan yang rosak atau barangan yang salah terima. Berkaitan mengaturkan bayaran balik/pertukaran akan ditentukan berdasarkan kes demi kes. Sebagai alternatif, anda boleh menghubungi Khidmat Pelanggan kami melalui telefon +6(03)- 60784534, Isnin- Sabtu (tidak termasuk Cuti Umum) dari 9 pagi – 6 petang untuk mendapatkan bantuan, Tertakluk kepada ketersediaan. Sila pastikan kesemua maklumat yang diperlukan adalah tepat dan lengkap bagi membolehkan kami memproses bayaran balik dengan lancar. Sila pastikan sekurang-kurangnya dua puluh satu (21) hari bekerja (tidak termasuk Cuti Umum) untuk memproses bayaran balik anda.
Laman web Athelia Skincare berbesar hati menerima Kad Kredit sebagai bentuk pembayaran.
Dalam usaha untuk melindungi anda dan juga diri kita daripada penipuan atau aktiviti yang tidak dibenarkan atau menyalahi undang-undang lain, Athealia Skincare akan menapis semua pesanan dan berhak untuk menahan atau menolak sebarang proses pesanan disebabkan oleh penipuan yang disyaki atau aktiviti yang tidak dibenarkan atau menyalahi undang-undang. Athealia Skincare boleh meminta salinan penyata Kad Kredit anda melaui email untuk mengesahkan pembayaran anda. Athealia Skincare juga berhak untuk melumpuhkan mana-mana akaun ahli atau enggan menghantar ke alamat tertentu dalam kes penipuan yang disyaki atau aktiviti yang tidak dibenarkan atau menyalahi undang-undang.
Harga produk yang disenaraikan di laman website www.athealia.my adalah tertakluk kepada perubahan tanpa notis awal.
Produk yang telah dijual tidak boleh dikembalikan, oleh itu dukacita dimaklumkan bahawa tempahan tidak boleh dibatalkan sebaik sahaja diletakkan, Sila pastikan anda telah diperiksa dan mengesahkan semua butiran dan maklumat sebelum anda memproses bayaran anda.
Anda boleh menukar barangan anda jika barang-barang dalam pesanan anda rosak atau rosak setelah menerima baik atau barangan yang anda terima itu bukan barang yang pada asalnya dari pesanan anda. Pertukaran barangan adalah sah dalam tempoh 48 jam daripada tarikh barang yang diterima. Sila ambil perhatian bahawa pihak kami hanya boleh menukar barangan dengan nilai yang sama atau nilai yang rendah sahaja. Dimana pertukaran yang mempunyai nilai yang lebih tinggi, anda perlu membayar perbezaan amaun pembayaran tersebut.
Apabila menukar barangan rosak atau barangan yang salah terima kami akan:-
Athealia Skincare berhak untuk :
ATHEALIA SKINCARE
No. 89 Tingkat 1, Jalan Medan Niaga 2,
Jalan Medan Niaga Kuala Selangor,
45000 Kuala Selangor,
Selangor Darul Ehsan
Email : cs@athealia.my
Hubungi : 018 2242829
: 03 60784534
(Isnin – Sabtu 9.00 pagi – 6.00 petang tidak termasuk Cuti Umum)